On ollut vähän kiirettä, mutta pari päivä sitten sain todella mukavan yllätyksen Hellapoliisilta.
Tää oli siis todella iso kunnia minulle, siitä suuret kiitokset!!!!Tuntuu ihan siltä, että olen jotain saanut aikaiseksi:) Anteeksi, kun ei saa jostain syystä sitä kunniamerkkiä siihen laidettua......Mutta tämä kunniaosoitus minulle antaa lisää vauhtia tähän blogimaailmaan, olen jo muutenkin ihan koukussa koko hommaan, mutta nyt oon kun duracellin pupu, kun tuntuu, että pitää koko ajan jotain leipoa. Nyt olen jo ainakin parissa päivässä leiponut kaksi iso täytekakkua. Eli lämmin kiitos vielä kerrän Hellapoliisille!!!!!Mielessäni oli myös todella montaa blogipitäjätä, kenelle haluaisin tää kunniamerkin antaa, mutta olette jo saanneet ja eihän se yksi riittäkä, ainakin mun mielestäni em. Hellapoliisille ja Ullaunelmalle, teidän blogit ovat minua erittyisesti innostanut tätä koko blogia pitämään ja antanut paljon itseluottamusta koko asiaan. Mietin vielä vähän, kenelle antaisin kunniamerkin, kun aika monet ovat sen mielestäni ansanneet....