Löysin hyvän marjapiirakan ohjen Hellapoliisin sivulta. En ole kyllä vielä maistanut, mutta ulkonäky on ainakin herkullistä ja luin niitä kommentteja, että kehuja on tullut ja no kun sinne laitettaan niin paljon hyviä aineita, sitten se vaan pitäisi tulla hyvää.
658521.jpg
Pohja:

150gr margariinia(minä laitoin vähäsuolaista voita)
1dl sokeria
1 muna
2dl vehnäjauhoja
2dl kaurahiutaleita (se oli tosi mielenkiintoinen ja se oikeasti houkutteli minua kokeilemaan)
1tl leivinjauhetta

Päälle:
200gr marjoja (minä laitoin pakastelakkoja)
1prk Flora vanilla (minulla oli kaapissa Valion vaahtouttuva vaniljakastike 9%)
1pss vanhanajan vaniljakastikeaineksia

vatkaa rasva ja sokeri vaahdoksi, lisää muna vatkaten.
Sekoita kuivat aineet keskenään ja lisää taikinaan. painele taikina piirakkavuoan pohjalle ja reunoille.
Kaada marjat pohjan päälle. Sekoita vanillakastike ja vaniljakstikeainekset sekaisin ja kaada marjojen päälle.
Paista 200 asteessa uunissa, alatasolla n.30min.
NYT OLEN MAISTANUT PIIRAKKA JA ON TODELLA HYVÄÄ!!!!!!NYT, KUN ALKAA MARJAAIKA, KOKEILKAA IHMEESSÄ!!!!!
PALJON KIITOKSIA HELLAPOLIISILLE TAAS KERRAN HYVÄSTÄ OHJEESTA!!!!