Tätä kakku olen jo haaveillut pitkää tehdä, kun näin sen ohjen elämä makeaksi sivulla. Mutta tätä kakku pitää mun mielestä tehdä jo kaksi päivää aikaisemmin, kun juhlapäivänä se kakku ei ollut taas mun makuuni, ajattelin, no olenpas minä nyt nirso, mutta seuraavana päivänä se oli todella hyvää. minua häiritsi hirveästi se maksamakkara maku, mutta kolmantena päivänä se olikin tosi hyvää, ei tuntenut ollenkaan sitä makua, kaikki olivat mukavasti sulanneet yhteen. Mutta varmastikin maut ovat erilaisia ja en taatusti löytänyt sitä vanhan ajan maksamakkara, vaan laitoin sen sijalle jotain muuta maksamakkara.

1239015429_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mutta kerrankin olin tyytyväinen koristeluun, joskus onkin näin, että kun rupeat hirveästi seuramaan toisen "käsiala", sitten se ei varmasti onnistuu, tässä kakussa rupesin vaan koristelemaan ajatelematta mitään muuta ja sitten syntyi sellainen lopputulos. Täällä on sitten tummia viinirypäleitä; juustoraastetta, tomatteja, selleria, ananassirengas.

Kiitos Ulla taas kerran ihan hyvästä ohjeesta!